Klantenservice

Bestellen & Leveren

Een bestelling plaatsen

Bij Feestfestijn.nl kunt u eenvoudig in enkele stappen uw bestelling plaatsen: 

1. Navigeer naar uw gewenste product en klik op 'In winkelwagen';
2. U wordt nu doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier kunt u uw bestelling afronden via 'Bestelling afronden' of verder winkelen;
3. Nadat u op 'Bestelling afronden' hebt geklikt kunt u kiezen om een account aan te maken of de bestelling te plaatsen zonder account. Om een bestelling zonder account te plaatsen klikt u op 'Doorgaan';
4. U komt nu bij de voortgang van uw bestelling. Hier kunt u het adres invoeren waar uw bestelling naar verzonden moet worden. Een onderscheid tussen factuur- en verzendadres is mogelijk;
5. Door op 'Volgende stap' te klikken kunt u de gewenste verzendmethode en betaalmethode selecteren;
6. Aan het einde kunt u uw bestelling controleren en eventueel een opmerking plaatsen;
7. Klik op 'Plaats bestelling' en betaal uw bestelling via de door u gekozen betaalmethode.

Orderstatus volgen

Wij houden u op de hoogte van de vorderingen van uw bestelling. Zo ontvangt u een bevestiging wanneer uw betaling is ontvangen en wanneer uw bestelling is verzonden. Indien uw bestelling via PostNL pakketpost wordt verzonden ontvangt u van ons een Track & Tracenummer waarmee u uw bestelling kunt volgen. 

Bestelling annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u uw bestelling of een product daaruit wilt annuleren dan kunt u onze klantenservice mailen op e-mailadres info@feestfestijn.nl

Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Het is mogelijk dat uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al is verwerkt. U kunt dan uw bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren. 

Bestelling geannuleerd door Feestfestijn.nl

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Feestfestijn.nl?
Bestellingen worden om verschillende redenen handmatig of automatisch geannuleerd in ons systeem. Als dit bij u het geval is, ontvangt u hiervan automatisch bericht. Bij een geannuleerde bestelling vervalt uw betalingsverplichting of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.

Een artikel of een bestelling wordt geannuleerd om uiteenlopende redenen:
  • Het artikel is niet leverbaar
  • De bestelling is na 14 dagen nog niet betaald
  • U hebt twee bestellingen geplaatst met dezelfde inhoud, waarvan één betaald, en één niet betaald

 

Vóór annulering wordt u altijd geïnformeerd over de stappen die u kunt nemen om annulering te voorkomen.

Mocht de bestelling in uw ogen onterecht zijn geannuleerd of mocht er onduidelijkheid zijn over de oorzaak hiervan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
 

Betalen

Informatie over facturen en betalingen

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen? 
Op de pagina 'Mijn bestellingen' kunt u al uw bestellingen inzien en de status ervan bekijken. Facturen krijgt u per mail toegezonden. Bent u een factuur kwijt, dan kunt u deze opnieuw aanvragen door te bellen naar +31 (0)6 10832578 of een bericht naar info@feestfestijn.nl.

Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan in mijn account
De verwerking van een betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. De meeste betaalmethoden geven meteen de status door. Bij bankoverschrijving kan het 2 werkdagen duren voor uw betaling is verwerkt. Totdat de betaling is verwerkt staat het factuurbedrag nog open in uw account. 

Terugstorttermijnen

Ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer wij uw retourzending correct hebben ontvangen en goedgekeurd kunt u uw geld tussen 2 en 5 werkdagen op uw rekening verwachten. Bij annulering geldt dezelfde termijn. 

Garanties en defecten

Schade bij levering

De producten van Feestfestijn.nl worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat ontvangt. Als dit gebeurt, dient u dit binnen vijf werkdagen bij ons te melden. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@feestfestijn.nl.

 

Let op: wij verzoeken u om enkele foto’s mee te sturen van de schade. Aan de hand van de foto’s proberen wij een passende oplossing te vinden.

Kosten

Uiteraard heeft u geen invloed op een defect. We rekenen bij Feestfestijn.nl daarom ook geen kosten voor het repareren of vervangen van een defect product. 

Uw bestelling ruilen of retourneren

Klik hier voor het stappenplan waarin wordt uitgelegd hoe u uw product kunt ruilen of retourneren.

 

Suggesties en klachten

Suggesties

Wij staan altijd open voor suggesties en zullen deze met zorg behandelen om onze dienstverlening nog beter te maken. Wanneer u suggesties heeft, ontvangen wij deze graag op info@feestfestijn.nl.

Klachten

Wij doen er alles aan om uw bestelling met de grootste zorg te behandelen. Mocht u echter een klacht hebben over onze dienstverlening dan horen wij deze graag om hiervan te leren en onze dienstverlening te verbeteren. Als u van mening bent dat één van onze medewerkers u niet naar behoren heeft behandeld, als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling, of als u ergens anders ontevreden over bent, dan vernemen wij dat graag.
 

U kunt uw klacht mailen naar info@feestfestijn.nl. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging. Vermeld bij een klacht uw naam, adres en ordernummer zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen verwerken. Ons streven is om binnen één week inhoudelijk op uw klacht te reageren.

Neem contact op
* Verplichte velden